Rakenna kasvumarkkinoinnin ja myynnin yhteispeli koko yritykseen
Yrityksen avainhenkilöillä on oltava yhteinen käsitys siitä, mitä tavoitellaan ja mistä kasvu sekä tulos haetaan. Meille markkinointi on sitä miten asiakkaita hankitaan ja pidetään – myös hankalina aikoina. Tähän tarvitaan lähes kaikkia toimintoja. Kun yrityksen tavoitteet, kilpailuetu sekä markkinoinnin johtamisen malli on kirkas kaikille, alkaa yhteispeli toimia eikä energiaa kulu turhaan.
MarketingVision on inhimillisen tehokas, markkinoinnin johtamiseen pureutuva kasvuohjelma johtoryhmälle ja avainhenkilöille. Sparraamme tekemään oikeita markkinointipäätöksiä sekä johtamaan niiden toteutusta kohti kasvutavoitteita. Varmistamme, että yrityksellänne on toimiva malli markkinoinnin sekä myynnin toteuttamiseen ja valmiudet onnistua myös muuttuvissa liiketoimintatilanteissa. Vahvasti osallistava sparraus tarjoaa yrityksen vahvuuksista ponnistavat työkalut, käytännön keinot sekä osaamisen tuen strategisten päätösten tekoon, markkinoinnin johtamiseen ja toiminnan juurruttamiseen yrityksen sisällä ja ulkona.
Kasvuohjelma sopii yrityksille, jotka haluavat tehostaa kasvua markkinoinnilla ja avainhenkilöiden yhteispelillä. Se sopii uudistamaan markkinoinin ja myynnin toimintatapoja, etenkin markkinatilanteen muutoksessa. Jos haluatte tehdä selkeää, tavoitteiden kautta johdettua, vaikuttavaa ja mitattavaa markkinointia, MarketingVision on juuri teille. Kasvuohjelman sisältö ja toteutustavat räätälöidään vastaamaan yrityksen tarpeita ja painopiste voi olla joko sisäisen tai ulkoisen markkinoinnin johtamisessa.
1. Teillä on varattu aika, työkalut ja tuki yrityksenne kannalta olennaisiin markkinoinnin päätöksiin. Rakennatte yhdessä niihin perustuvan markkinoinnin ja myynnin johtamisen dokumentoidun mallin.
2. Varmistatte yhteisen vision ja kilpailuedun, johon niin henkilökunta kuin asiakkaatkin sitoutuvat.
3. Selkeytätte markkinoinnin ja myynnin tavoitteita, johtamista, suunnittelua ja mittaamista, etenkin jos toimintaympäristön muutos vaatii uudistumista.
4. Laajennatte markkinointiajattelua ja kasvun hakemisen nälkää yli toimintorajojen ja varmistatte johtoryhmä + avainhenkilöiden yhteispeliä yrityksen menestymiseksi.
Yrityksen tarpeista riippuen varmistatte myös toimenpiteet tuloksellisen markkinointiviestinnän tekemiseen ja oikeisiin kohdistuksiin TAI autatte henkilökuntaa löytämään uusia, brändin rakentumista tukevia toimenpiteitä sekä käännätte ihmisten muutosvastarintaa sitoutumiseksi ja yhteen suuntaan toimimiseksi.
Kasvuohjelma toteutetaan yrityskohtaisesti räätälöitynä joko 4 iltapäivän workshopina tai 2,5 päivän tehokkaana ja elämyksellisenä Bootcampina.
Ohjelman hinta on 8500 € + alv 24 % ja siinä voi olla mukana 3-10 avainhenkilöä yrityksestä.
Vajaan 20 vuoden työ- ja valmentajauran aikana Teemu on valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä erinomaisilla arvosanoilla ja tuloksilla. Teemu hälventää usvapilvet markkinoinnin strategisista peruskivistä kuten tavoitteista ja kilpailuedusta – ja auttaa viemään ne uusiin ulottuvuuksiin.
Monipuolisen organisaatiokehittämisen taustan omaava Riikka on tottunut etsimään uutta suuntaa niin sisäisessä kuin ulkoisessakin viestinnässä. Palvelumuotoilusta ja organisaationkehittämisestä tutut perustyökalut varmistavat asiakaslähtöisyyttä myös muutosjohtamisessa.
20 vuoden markkinointikokemuksella Mikko on ollut mukana sadoissa myynnin ja markkinoinnin projekteissa, aina strategisesta suunnittelusta, käytännön toteutukseen. Häntä kiitellään omaperäisestä näkökulmasta, räjähtävästä energiasta, huumorista sekä tarinankerronnan taidoista.
Laajan myynnin ja markkinoinnin kokemuksen omaavan Hanna-Riikan intohimona on auttaa ymmärtämään myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä sekä kasvattaa markkinoinnin strategista merkitystä ja mitattavuutta yritysten johtoryhmissä.