MarketingMind-valmennus

Inhimillisen tehokas ja mieleen pureutuva markkinointivalmennus

Valmennuksen keskiössä olet sinä. Autamme raivaamaan mielestäsi kaikki ne asiat, jotka estävät sinua tekemästä vaikuttavaa markkinointia. Aiomme luoda niin selkeyttä kuin uusia ajatuksiakin markkinointiahdistusta ja -intoa yhtäaikaisesti puhkuvaan mieleesi. Vahvasti osallistava valmennus tähtää luovuuden ja oppimisen kehittämiseen ja opitun jakamiseen ja juurruttamiseen työyhteisöissä.

Kenelle valmennus sopii?

Valmennus sopii kaikille, joiden työn kuvaan kuuluu suunnitella, toteuttaa tai johtaa markkinointia talon sisällä tai ulkoistettuna. Valmennus sopii sinulle, jota kiinnostaa kehittää markkinointiajattelussasi merkityksellisyyttä, vaikuttavuutta, selkeyden tunnetta, tuloksellisuutta ja etenkin ihmisten osallistamista. Kaipaat itsellesi luovuuden ja työkalujen lisäksi taitoja osallistaa ja juurruttaa toimintamallit arkeen.

Tätä on luvassa

1. Löydä työsi merkityksellisyys itsellesi, asiakkaille ja koko tiimille.
2. Opi kehittämään brändiä ja luomaan arvoa sisältä johdetulla brändityöllä.
3. Tuo selkeyttä markkinoinnin toimintatapoihin, joilla tavoitat, vaikutat ja teet tulosta mitattavasti.
4. Opi kääntämään ihmisten muutosvastarintaa sitoutumiseksi ja auta heitä toimimaan yhteisen linjan mukaisesti.

Valmennuksen sisältö

1. Visio ja kilpailuetu

Olemassaolon merkitys ja vahvuuksien tunnistaminen.

Mikä tekemisessänne on ainutlaatuisen arvokasta? Miten tuoda kilpailuetu näkyviin ennennäkemättömällä tavalla koko yrityksen toiminnassa? Mikä antaa merkityksellisyyttä niin työntekijöille kuin asiakkaille?

Vajaan 20 vuoden työ- ja valmentajauran aikana Teemu Kankainen on valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä erinomaisilla arvosanoilla ja tuloksilla. Teemu hälventää usvapilvet markkinoinnin strategisista peruskivistä kuten tavoitteista ja kilpailuedusta – ja auttaa viemään ne uusiin ulottuvuuksiin.

2. Tuloksia ja tunteita monikanavaisesti

Tavoitteellisuus, vaikuttavuus ja tuloksellisuus.

Miten kirkastat markkinoinnin strategiset tavoitteet tuloskortin avulla? Miten tunnistat parhaiten tukevat toimenpiteet sekä mittarit, joilla voit seurata markkinoinnin tuloksia? Mihin markkinoinnnin tekoihin ja kanaviin kannattaa keskittyä?

Laajan myynnin ja markkinoinnin kokemuksen omaavan Hanna-Riikka Ilkan intohimona on auttaa ymmärtämään myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä sekä kasvattaa markkinoinnin strategista merkitystä ja mitattavuutta yritysten johtoryhmissä.

3. Sisältä vahva brändi

Brändi- ja asiakaskokemuksen konseptointi ja johtaminen sisältä käsin.

Miten sisäinen viestintä rakentaa yrityskulttuuria ja yrityskulttuuri brändiä? Miten tunnistat asiakaskokemukseen vaikuttavat yrityksen sisäiset tekijät ja varmistat onnistumista sisäisen viestinnän keinoin?

20 vuoden markkinointikokemuksella Mikko Kalliola on ollut mukana sadoissa myynnin ja markkinoinnin projekteissa, aina strategisesta suunnittelusta, käytännön toteutukseen. Häntä kiitellään omaperäisestä näkökulmasta, räjähtävästä energiasta, huumorista sekä tarinankerronnan taidoista.

4. Muutosjohtaminen markkinoinnissa

Ei yksin vaan yhdessä, muutosvastarinnasta innostumiseen.

Miten johdat markkinointia ottamalla muut mukaan, niin työntekjät kuin asiakkaatkin? Millainen on markkinoijan mielenmalli ja miten sitä voi juurruttaa omalle väelle?

Monipuolisen organisaatiokehittämisen taustan omaava Riikka Ahmaniemi on tottunut etsimään uutta suuntaa niin sisäisessä kuin ulkoisessakin viestinnässä. Palvelumuotoilusta ja organisaationkehittämisestä tutut perustyökalut varmistavat asiakaslähtöisyyttä myös muutosjohtamisessa.

Kysy lisää

Asiakkuuspäällikkö

Päivi Nieminen

Puhelin

+358401701130

Sähköposti

paivi.nieminen@bang.fi

Tutustu myös näihin

MarketingVision-kasvuohjelma

Yrityksen avainhenkilöillä on oltava yhteinen käsitys siitä, mitä tavoitellaan ja mistä kasvu sekä tulos haetaan. Meille markkinointi on sitä miten asiakkaita hankitaan ja pidetään – myös hankalina aikoina. Tähän tarvitaan lähes kaikkia toimintoja. Kun yrityksen tavoitteet, kilpailuetu sekä markkinoinnin johtamisen malli on kirkas kaikille, alkaa yhteispeli toimia eikä energiaa kulu turhaan.

Lue lisää

RespectArvostan-kilpailu

Ilmianna meille vuoden 2020 kasvuteot! Oletko uskaltanut ottaa harppauksia markkinoininssa? Nyt ei etsitä vuoden huipputekoja tai ison budjetin kampanjoita vaan ihmisiä, tiimejä ja yrityksiä, joilla on ollut rohkeus kehittyä, ottaa härkää sarvista ja puskea läpi kasvuun tähtääviä muutoksia. Anna tunnustusta niille, jotka sen ansaitsevat. Ilmoittaudu tai ilmoita ystäväsi mukaan!

Lue lisää

Tapahtumat

Lue lisää