Valmennuksen keskiössä olet sinä. Autamme raivaamaan mielestäsi kaikki ne asiat, jotka estävät sinua tekemästä vaikuttavaa markkinointia. Aiomme luoda niin selkeyttä kuin uusia ajatuksiakin markkinointiahdistusta ja -intoa yhtäaikaisesti puhkuvaan mieleesi. Vahvasti osallistava valmennus tähtää luovuuden ja oppimisen kehittämiseen ja opitun jakamiseen ja juurruttamiseen työyhteisöissä.
Valmennus sopii kaikille, joiden työn kuvaan kuuluu suunnitella, toteuttaa tai johtaa markkinointia talon sisällä tai ulkoistettuna. Valmennus sopii sinulle, jota kiinnostaa kehittää markkinointiajattelussasi merkityksellisyyttä, vaikuttavuutta, selkeyden tunnetta, tuloksellisuutta ja etenkin ihmisten osallistamista. Kaipaat itsellesi luovuuden ja työkalujen lisäksi taitoja osallistaa ja juurruttaa toimintamallit arkeen.
1. Löydä työsi merkityksellisyys itsellesi, asiakkaille ja koko tiimille.
2. Opi kehittämään brändiä ja luomaan arvoa sisältä johdetulla brändityöllä.
3. Tuo selkeyttä markkinoinnin toimintatapoihin, joilla tavoitat, vaikutat ja teet tulosta mitattavasti.
4. Opi kääntämään ihmisten muutosvastarintaa sitoutumiseksi ja auta heitä toimimaan yhteisen linjan mukaisesti.
Olemassaolon merkitys ja vahvuuksien tunnistaminen.
Mikä tekemisessänne on ainutlaatuisen arvokasta? Miten tuoda kilpailuetu näkyviin ennennäkemättömällä tavalla koko yrityksen toiminnassa? Mikä antaa merkityksellisyyttä niin työntekijöille kuin asiakkaille?
Vajaan 20 vuoden työ- ja valmentajauran aikana Teemu Kankainen on valmentanut satoja yrityksiä ja tiimejä erinomaisilla arvosanoilla ja tuloksilla. Teemu hälventää usvapilvet markkinoinnin strategisista peruskivistä kuten tavoitteista ja kilpailuedusta – ja auttaa viemään ne uusiin ulottuvuuksiin.
Tavoitteellisuus, vaikuttavuus ja tuloksellisuus.
Miten kirkastat markkinoinnin strategiset tavoitteet tuloskortin avulla? Miten tunnistat parhaiten tukevat toimenpiteet sekä mittarit, joilla voit seurata markkinoinnin tuloksia? Mihin markkinoinnnin tekoihin ja kanaviin kannattaa keskittyä?
Laajan myynnin ja markkinoinnin kokemuksen omaavan Hanna-Riikka Ilkan intohimona on auttaa ymmärtämään myynnin ja markkinoinnin yhteispeliä sekä kasvattaa markkinoinnin strategista merkitystä ja mitattavuutta yritysten johtoryhmissä.
Brändi- ja asiakaskokemuksen konseptointi ja johtaminen sisältä käsin.
Miten sisäinen viestintä rakentaa yrityskulttuuria ja yrityskulttuuri brändiä? Miten tunnistat asiakaskokemukseen vaikuttavat yrityksen sisäiset tekijät ja varmistat onnistumista sisäisen viestinnän keinoin?
20 vuoden markkinointikokemuksella Mikko Kalliola on ollut mukana sadoissa myynnin ja markkinoinnin projekteissa, aina strategisesta suunnittelusta, käytännön toteutukseen. Häntä kiitellään omaperäisestä näkökulmasta, räjähtävästä energiasta, huumorista sekä tarinankerronnan taidoista.
Ei yksin vaan yhdessä, muutosvastarinnasta innostumiseen.
Miten johdat markkinointia ottamalla muut mukaan, niin työntekjät kuin asiakkaatkin? Millainen on markkinoijan mielenmalli ja miten sitä voi juurruttaa omalle väelle?
Monipuolisen organisaatiokehittämisen taustan omaava Riikka Ahmaniemi on tottunut etsimään uutta suuntaa niin sisäisessä kuin ulkoisessakin viestinnässä. Palvelumuotoilusta ja organisaationkehittämisestä tutut perustyökalut varmistavat asiakaslähtöisyyttä myös muutosjohtamisessa.