Yhteispeli, jolla asiakkaita saadaan ja heidät pidetään.

Julkaistu 9.4.2020

Pelaatteko te selkeää yhteispeliä, jolla asiakkaita saadaan ja heidät pidetään? 

Meille markkinointi on sitä, miten asiakkaita hankitaan ja pidetään – myös hankalina aikoina. Tämä edellyttää, että yrityksen avainhenkilöillä on yhteinen käsitys siitä, mitä tavoitellaan ja mistä kasvu sekä tulos haetaan.
 
MarketingVision on täysin uudenlainen sekä inhimillisen tehokas markkinoinnin johtamiseen pureutuva räätälöity kasvuohjelma yrityksen johtoryhmälle ja avainhenkilöille.

Yrityskohtainen kasvuohjelma sopii yrityksille, jotka haluavat tehostaa kasvua markkinoinnilla sekä avainhenkilöiden yhteispelillä. Se sopii uudistamaan markkinoinnin ja myynnin toimintatapoja etenkin markkinatilanteen muutoksessa, kuten nyt Koronaviruspandemian aiheuttamassa poikkeustilanteessa.

Mitä kasvuohjelmassa on luvassa? 

1. Varmistatte yrityksenne yhteisen vision ja kilpailuedun, johon niin henkilökunta kuin asiakkaatkin sitoutuvat.
2. Rakennatte tuellamme ketterästi markkinoinnin ja myynnin johtamisen dokumentoidun mallin.
3. Selkeytätte markkinoinnin ja myynnin tavoitteita, johtamista, suunnittelua sekä mittaamista. Tämä on avainroolissa etenkin silloin, jos toimintaympäristön muutos vaatii uudistumista.
4. Laajennatte markkinointiajattelua ja kasvun hakemisen nälkää yli toimintorajojen ja varmistatte johtoryhmän sekä avainhenkilöiden yhteispelillä yrityksen menestymisen.

MarketingVision-kasvuohjelma on uusin yrityskohtainen kasvun vauhdittamisen konseptimme. Uskallatteko lähteä meidän matkaan mukaan? Lue lisää täältä.